من و قلم

بازگشت به روز های عادی

چهارشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۸، ۰۶:۰۵ ب.ظ

همین طوری که یاد بگیری با این قضیه کنار بیای که رفتنگان رو باید به رفتگان سپرد روز به روز می تونی شاهد بازگشت انرژی مثبت به زندگیت باشی. 

و بعد از چند روز کاملا متوجه می شی که انرژی مثبت چطور می تونه حالت رو خوب کنه. دیگه خودت رو وابسته و نیازمند یه احساس مرده نمی دونی. یاد می گیری که مثل قبل آزاد باشی و آزادانه فکر کنی و واسه زندگیت تصمیم بگیری. دقیقا حس و حالش مثل وقتی می مونه که زندانی بودی و حالا آزاد شدی. شاید اولش سردرگم باشی و ندونی باید چیکار کنی. برنامه ایی واسه روز های آینده ات نداشته باشی ولی یه کمی به خودت استراحت بده و با ذهن باز به سراغ آینده برو. به راحتی متوجه می شی که چقدر هیجان و هدف به زندگیت بر می گرده. یادت میاد قبل از این رابطه علاقه مندی هات چی بودت و دوباره به سراغشون می ری. یاد می گیری که خودت رو دوست داشته باشی و واسه خودت وقت بذاری. ورزش کنی، تفریح کنی و زندگی رو با چشم مثبت اندیش و مثبت نگر ببینی. دیگه اون حس بد که همیشه و همه جا باهات بوده رو از دست می دی و حالا سعی می کنی که حس های خوب و مثبت رو جمع کنی و نگهشون داری. 

شاید یادش بیفتی ولی این رو بدون که فقط ده ثانیه فرصت داری که به اون فکر کنی. برای ده ثانیه به خودت اجازه بده که برای عشق از دست رفته ات عذاداری کنی ولی بیشتر از ده ثانیه نه... بیشتر از ده ثانیه اثار مخربش دوباره بر می گرده و حال و هوات رو به هم می ریزه. مغز انسان ها قدرت عجیبی داره و اگه بتونیم این قدرت و نیرو رو درک کنیم متوجه می شیم که چقدر می تونیم خوب زندگی کنیم و در واقع این خود ما هستیم که زندگیمون رو می سازیم. نفرت و انتقام و ترس و انرژی های منفی رو کنار بذارین و سعی کنید فقط به چیز هایی فکر کنید که مثبت هستن و حالتون رو خوب می کنن. ذهن انسان ها این قدر قویه که اگر یه چیزی رو واقعا ازش بخواین و باور کنید که به اون خواسته می رسید شک نکنید که در کمترین زمان برای شما مهیا میشه. حالا فکر کنید اگر این انرژی رو بخواین صرف افکار منفی بکنید چقدر می تونه ترسناک باشه. پس فقط به اندازه ی ده ثانیه اجازه ی عذاداری برای اون عشق اشتباه رو دارین و بعدش تمام... دوباره به انرژی مثبت برگردین و واقعا توی چند روز کوتاه هم می تونید متوجه حال خوب خودتون بشید.

  • جانا نیازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی